לכל משתמש

בורגר סאלון הינה רשת מסעדות בפריסה ארצית , המתמחה בהכנת המבורגרים ומנות נוספות מוכרות ואהובות באיכות מעולה.

החזון של בורגר סאלון הוא לספק שירות טעים, חווייתי, מהנה ונגיש לכלל הציבור ובכללם לציבור האנשים עם המוגבלות ובני משפחותיהם בסניפי הרשת ובאתר האינטרנט.

שירות לקוחות נגיש

מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.

מותרת כניסת כלבי נחייה לעיוורים.

ניתן לקבל פטור מתור לזכאים לכך, כנגד הצגת תעודה.

מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי שלנו הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

במקרה הצורך ניתן לפנות לנציגי השירות במסעדה כדי לקבל סיוע בביצוע הזמנה.

פרטי רכז נגישות

לרכז הנגישות ניתן לפנות בכל שאלה בנושאי התאמות נגישות בסניפי הרשת ובאתר האינטרנט.

עו"ד מעין סניצקי.

טלפון 1700705715 שלוחה 3 ו- 3.

פקס 04-8261283

דואר אלקטרוני: maayan@burgersaloon.co.il

התאמות הנגישות באתר האינטרנט

באתר בוצעו התאמות נגישות בהתאם

  • סימן ג' נגישות שירותי  אינטרנט בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התאמות נגישות לשירות התשע"ג 2013 ועדכונם מעת לעת.
  • לרבות ת"י 5568 המבוסס על מסמך הנחיות WCAG 2.0 לרמה AA.
  • התאמות הנגישות בוצעו כך שיתמכו במספר דפדפנים ובמספר תוכנות קוראות מסך לרבות ניווט מקלדת ללא קורא מסך וטכנולוגיות מסייעות נוספות המושפעות מביצוע התאמות נגישות באתר האינטרנט.

במידה שלדעתכם מצאתם כי תוכן מסוים באתר האינטרנט שלנו אינו מונגש ובשל כך מקשה על הגלישה באתר, הנכם מוזמנים לפנות לרכזת הנגישות.

פרסום הסדרי נגישות- בסניפי בורגר סאלון

בכל הסניפים שלנו מוצבות לולאות השראה עבור אנשים המתקשים בשמיעה.

1.   סניף נצרת – תחנת דלק פז, כביש עוקף נצרת.

מנהל המסעדה  – אלי שרייר – 050-5404098

  • חניה נגישה – במתחם התחנה קיימות שתי חניות נגישות , האחת עבור רכב גבוהה והשנייה עבור רכב רגיל.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, בקרבת החניות הנגישות,  רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות. על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים –השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.
  • לולאת השראה- קיימת

2.   סניף חיפה – אצטדיון סמי עופר

מנהל המסעדה  – אור קרן- 054-6446449

  • חניה נגישה– במתחם האצטדיון קיימות מס' חניות נגישות , גם עבור רכב גבוה וגם עבור רכב רגיל.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • מדרגות – מונגשות כולל מאחזי יד , פסי אזהרה בכל שלח מדרגה ומשטח אזהרה לפני מהלך מדרגות.
  • מעלית – קיימת מעלית נגישה, בסמוך למהלך המדרגות.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – קיים תא שירותים נגיש בתוך הסניף, קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.
  • לולאת השראה- קיימת

3.   סניף רוממה חיפה – היכל הספורט

כתובת: דרך פיק"א 69, חיפה.

מנהל המסעדה  – אור קרן– 054-6446449

  • חניה נגישה – במתחם היכל הספורט קיימות מס' חניות נגישות , גם עבור רכב גבוה וגם עבור רכב רגיל.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – השירותים תקניים,  נמצאים בהמשך המבנה , ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.
  • לולאת השראה- קיימת

4.   סניף ראשון לציון – תחנת דלק פז,  נחלת יהודה

דרך המכבים 67, ראשון לציון

מנהל המסעדה  – איתי שוסטר – 054-5676470

  • חניה נגישה – במתחם תחנת הדלק קיימת חניה נגישה עבור רכב גבוה ורכב רגיל.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – תא השירותים הנגיש נמצא בחנות השירות  YELLOW  קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים,  נמצאים בהמשך המבנה ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.
  • לולאת השראה קיימת

5.   סניף יהוד – קניון סביונים

מנהל המסעדה  – חן נועם – 054-7007887

  • חניה נגישה – במתחם הקניון קיימות חניות נגישות עבור רכב גבוה ורכב רגיל.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – תא השירותים הנגיש נמצא באזור השירותים של מבנה הקניון בסמוך למסעדה  קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, לפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.
  • לולאת השראה קיימת

6.   סניף טבעון – מתחם תחנת דלק פז

מנהל המסעדה  – מוחמד אבו סעיד – 0535972816

  • חניה נגישה – במתחם תחנת הדלק יש הקצאת מקום לחניה נגישה.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה- בתהליכי הנגשה.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים -נמצאים בהמשך המבנה, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים. כניסה ישירה מהמסעדה .
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.
  • לולאת השראה קיימת

7.   סניף חולון– מתחם תחנת דלק  – דלק

מנהל המסעדה  – אביחי מנחם- 0506717335

  • חניה נגישה – במתחם תחנת הדלק יש חניות נגישות.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2, וכן רמפה נגישה ותקנית.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – קיים שילוט הכוונה לשירותים הנמצאים בהמשך המבנה, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים, תא השירותים נמצא בחלקו האחורי של המבנה, (לא קיימים שירותים במסעדה עצמה).
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.
  • לולאת השראה קיימת

8.   סניף יקום – מתחם תחנת דלק דור אלון, קיבוץ יקום.

מנהל המסעדה  – אביחי מנחם- 0506717335

  • חניה נגישה – במתחם תחנת הדלק יש חניות נגישות
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2, וכן רמפה נגישה ותקנית.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – תא השירותים הנגיש נמצא בחנות השירות של התחנה, קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.
  • לולאת השראה- קיימת

9.   סניף חדרה – מתחם תחנת דלק פז, מול כיכר המשטרה

מנהל המסעדה  – איתי שוסטר – 0545676740

  • חניה נגישה – במתחם תחנת הדלק יש חניות נגישות.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים, השירותים נמצאים בתוך המסעדה
  • דלפק מכירה נגיש.
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.
  • לולאת השראה- קיימת

10.  סניף ביג קריות  – מתחם ביג, צומת קריית אתא.

מנהל המסעדה  – תומר מרום – 050-3207380

  • חניה נגישה – במתחם מרכז הקניות יש חניות נגישות תקניות.
  • דרך נגישה – קיימת הנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק 2, וכן רמפה נגישה ותקנית.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים, השירותים נמצאים בתוך המסעדה.
  • דלפק מכירה נגיש.
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.
  • לולאת השראה- קיימת

11.  סניף רמת השרון – סוקולוב 111, רמת השרון

מנהל המסעדה  – דור לוי- 0544363009

  • חניה נגישה – ברחוב הסמוך.
  • דרך נגישה- בתהליכי הנגשה.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, אך אינה נגישה. על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה, וקיים שילוט הכוונה לכניסה הנגישה.
  • שירותים נגישים – קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים נמצאים בתוך המסעדה, בתהליך הנגשה.
  • דלפק מכירה נגיש.
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.
  • לולאת השראה- קיימת

12.  סניף צמח, תחנת דלק פז צמח

מנהל המסעדה  – עידן גוטיארז- 0547731810

  • חניה נגישה –קיימת חניה נגישה במתחם.
  • דרך נגישה- קיימת דרך נגישה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות. על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים – קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, נמצאים בתוך המסעדה ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתוך השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.
  • לולאת השראה- קיימת

13.  סניף קדימה – תחנת דלק פז, כביש 4, צומת קדימה.

מנהל המסעדה  –  ליאור שביט 050-8750021

  • חניה נגישה –קיימת חניה נגישה במתחם
  • דרך נגישה – קיימת דרך נגישה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות. על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה. וכניסה שאינה נגישה עם שלט הכוונה לכניסה הנגישה.
  • שירותים נגישים –השירותים תקניים, נמצאים בתוך המסעדה ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתוך השירותים.
  • דלפק מכירה נגיש.
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים.
  • לולאת השראה- קיימת

14.  סניף כרמיאל- מתחם מיי סנטר, כרמיאל

מנהל המסעדה  –  ברק ברנשטיין 0527884411

  • דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים- קיימים שירותים נגישים במסעדה, קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותיים תקניים, נמצאים בתוך המבנה, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
  • ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • תפריט נגיש- יש.
  • חנייה נגישה- קיימת חניה נגישה במתחם
  • דרך נגישה- קיימת דרך נגישה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • לולאת השראה- קיימת

15. סניף רגבה, ביג רגבה

מנהל המסעדה- תומר זילברמן 0549282007

  • חניה נגישה- קיימת חנייה נגישה במתחם
  • קיימת הכוונה מהחניה למסעדה
  • דרך נגישה- קיימת דרך נגישה לפי ת"י 1918 חלק 2
  • דלת כניסה למסעדה- כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות.  על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה
  • שירותים נגישים- קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, נמצאים בתוך המסעדה ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתוך השירותים
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט- קיים ריהוט נגיש במסעדה (10% כיסאות, 5% שולחנות)
  • שילוט נגיש- קיים
  • לולאת השראה- קיימת

16. סניף פתח תקווה – השחם 28, פתח תקווה

מנהל המסעדה- ליאור שביט 050-8750021

  • חניה נגישה- ישנו מגרש פרטי , אפשרות חניה ע"י שיחת טלפון בכניסה
  • דרך נגישה-  קיימת דרך נגישה לפי ת"י 1918 חלק 2. ( רמפה של 5%) ומדרגות נגישות מהחניה
  • דלת כניסה למסעדה- כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות. על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים- השירותים תקניים, נמצאים בתוך המסעדה ולפניהם מעבר נגיש המאפשר כניסה נגישה לתא.
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט- קיים ריהוט נגיש במסעדה ( 10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים
  • תפריט נגיש- קיים
  • לולאת השראה קיימת

17. סניף יוקנעם – התעשיה 1, יוקנעם עלית.

מנהלת המסעדה- מירב קארסט 052-3404433

  • חניה נגישה- קיימת במתחם בסמוך למסעדה
  • דרך נגישה- קיימת דרך נגישה לפי ת"י 1918 חלק 2.
  • דלת כניסה למסעדה- כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות. על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
  • שירותים נגישים- השירותים תקניים, נמצאים בתוך המסעדה ולפניהם מעבר נגיש המאפשר כניסה נגישה לתא.
  • דלפק מכירה נגיש
  • ריהוט- קיים ריהוט נגיש במסעדה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
  • שילוט נגיש- קיים
  • תפריט נגיש- קיים
  • לולאת השראה קיימת
  • קיימים מסכים מגע לרכישה עצמאית מונגשים במרכז המסעדה

18. סניף רחובות – רח' אלי הורוביץ 4, רחובות.

איש קשר – אביחי מנחם – 0506717335

• חניה נגישה –קיימת במתחם בסמוך למסעדה
• דרך נגישה – קיימת דרך נגישה לפי ת"י 1918 חלק .2
• דלת כניסה למסעדה – כניסה ראשית נוחה, רחבה, שניתנת לפתיחה בקלות.
על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
שירותים נגישים –השירותים תקניים, נמצאים בתוך המסעדה ולפניהם מעבר נגיש
המאפשר כניסה נגישה לתא.
• דלפק מכירה נגיש.
• קיימת לולאת השראה
• ריהוט – קיים ריהוט נגיש במסעדה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
• קיים שילוט הכוונה לשירותים וכן שילוט התא השירותים.
• תפריט נגיש
• קיימים מסכים מגע לרכישה עצמאית מונגשים במרכז המסעדה

19. סניף אור ים – פרדס רימונים 2, אור עקיבא.

איש קשר – יגאל אמור- 0522793844.
סניף בורגר סאלון, אור ים ממוקם בק ומת הקרקע כחלק מ מבנה מסחרי , שאליו מובילות דרכים נגישות :
מהלך מדרגות מונגש, רמפה מונגשת.
בחניון ישנן חניות נגישות בהתאם לתקנות.
בסניף קיים:
• דלפק קבלה נגיש
• שולחנות נגישים
• כיסאות נגישים
• מעברים נגישים.
• שילוט ברור ומנחה
• שירותים נגישים
• שילוט.
• תפריט נגיש
• תפריטים מונגשים
• תפריטי ברייל
• מכירה מאוישת / עמדה עצמאית.

20. סניף בורגר סאלון ראש פינה , סנטר הגליל ראש פינה, רח' האגס 1

איש קשר – עידן גוטיארז- 0547731810.
1 במתחם קיימות חניות נגישות , עבור רכב גבוה ועבור רכב רגיל.
.2 עלייה למדרכה מתבצעת מהנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק .2
.3 כניסה ראשית נוחה ורחבה בקרבת החניות הנגישות, שניתנת לפתיחה בקלות. על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה.
.4 שירותים נגישים – קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
.5 קיים שילוט הכוונה, הנחייה והוראה נגיש
.6 קיים ריהוט נגיש במסעדה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
.7 קיימות מכונות אוטומטיות נגישות להזמנה באופן עצמאי, ולפניהם קיים משטח תפקוד.
.8 ניתן להזמין ישירות מהדלפק.
.9 קיימים תפריטים נגישים ותפריטים בכתב ברייל.
.10 ישנה עמדת ברז מים קרים לשירות עצמי, וקנקן מזיגה.
.11 קיימת מכירה בשר טרי ממקרר עומד .

21. סניף בורגר סאלון הוד השרון- רח' החרש 29
איש קשר: רועי פוסטלניק 0548188819
1. קיימות חניות נגישות, עבור רכב גבוה ועבור רכב רגיל , בחניון מוסדר
2. עלייה / ירידה למדרכה החניון מתבצעת ע"י רמפה
3. מהנמכת מדרכה לפי ת"י 1918 חלק .2
4. מעבר חצייה מוסדר
5. בכניסה ראשית קיימת מדרגה, על הדלת קיימות מדבקות המונעות התקלות בדלת לליקויי ראיה, לצד הדלת קיים שלט הכוונה לכניסה הנגישה (צידית)
6. הכניסה הנגישה נמצאת בצי דה המזרחי של המסעדה
7. שירותים נגישים – קיים שילוט הכוונה לשירותים, השירותים תקניים, ולפניהם משטח תפקוד
המאפשר כניסה נוחה לתא השירותים.
8. קיים שילוט הכוונה, הנחייה והוראה נגיש
9. קיים ריהוט נגיש במסעדה (10% כיסאות, 5% שולחנות).
10. קיימות מכונות אוטומטיות נגישות להזמנה באופן עצמאי, ולפניהם קיים משטח תפקוד.
11. ניתן להזמין ישירות מהדלפק.
12. קיימים תפריטים נגישים ותפריטים בכתב ברייל.
13. ישנה עמדת ברז מים קרים לשירות עצמי, וקנקן מזיגה.
14. קיימת מכירה בשר טרי ממקרר עומד.

הצהרת הנגישות עודכנה לאחרונה ביום 28.12.2023

עבור לגרסה המיוחדת המותאמת לתוכנת הקראה